Shopping!

Vaknade när klockan var 12 i dag.. Jisses, så länge har jag inte sovit på vet inte hur länge,13tim blev det.

Vaknade med halsont och huvudvärk,värk i kroppen och snuva?så typiskt .. Men 2 Ipren fick bort det värsta av värken i huvudet iaf .
Så medans benen bar så blev det en snabb tripp ner på stan o kika lite på hm , hittade lite kläder åt barnen , älskar rean <3

Kikade in på Jon & Jonna och fyndade en t-shirt åt gubben , får hoppas han blir nöjd .

Sen in på Lindex .. Hittade lite underkläder och 3 strumpbyxor och ett par stayups.. Som jag skrev, älskar rea !

Fick även hem min bikini härom dagen , är super nöjd .. Dock fick jag inte med nån ny kropp, men det får jag kämpa för själv .. Jag ska bli Fit .. Men jag har Inge bråttom dit.


Fick ett sms idag som gjorde mig glad ..viktigt att kunna prata om allt .

Annars har jag inte rört mig ute så mycket , längtar mer efter sommaren .
Har inte rökt på 2v , det är tufft, väldigt tufft... Känner sig lite som en eremit .. Stänger in mig för att slippa komma ut i friska luften .. Överallt luktar det cigg... Kan känna doften överallt .
Hjärnan spelar mig ett spratt , en cigg.. Bara en !

-76,9kg nu .. Jag fortsätter neråt .. Snart dax att bygga uppåt .. Behöver bara .. Få ur mina långa tummar!

I morgon blir det lunch med familjen <3 som jag längtar!


Keso hallon och blåbär fick bli min natta mat idag.. Plus 2ipren .. Känner mig små febrig än :( men man ska inte klaga!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0